2016. január 29., péntek

Majdnem

Majdnem


Fandom: Az UNCLE embere
Páros: Napollya

Új fandom a blogon! Jej! (Dugjátok el előlem a filmeket és sorozatokat, legyetek szívesek.) Csak egy rövid, behatárolhatatlan egyperces, amit hirtelenjében összedobtam, mert akartam velük írni valamit, de semmi ötletem nem volt, hogy mit. Amikor nincs ötletem, csak írok valami feels furaságot. (Napoleon POV, amúgy.)


Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megöltelek. De elhajoltál.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megöltél. De helyette a társad lettem.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem meghaltál. De kihúztalak a vízből.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megöltek. De te megmentettél, és nem hittem volna, hogy valaha örülni fogok neked, akkor még nem, de akkor tényleg boldog voltam, hogy látom az arcod felbukkanni az üveg mögött.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megcsókoltalak. Csak ketten voltunk, és megtettem volna, csak egy pillanat lett volna, de végeznem kellett a dolgomat, és neked is.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megcsókoltad Gaby-t. És féltékeny voltam.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem megöltél újra. De visszaadtam azt az ostoba órát, amit annyira szeretsz, és meg akartam mondani, annyira meg akartam mondani, hogy legalább annyira szeretlek, mint te ezt az órát. De csak egy majdnem volt.

Ott volt az a majdnem...
...hogy majdnem elváltak útjaink. De aztán csapattá parancsoltak minket.

Csak néhány dolog biztos...
...hogy az elején biztosan utáltalak és meg akartalak ölni.
...hogy most már biztosan beléd szerettem, és az életemet adnám érted.
...hogy ezt biztosan soha nem fogom neked elmondani.

6 megjegyzés:

  1. Lélekbalzsamozó egyperces volt, keserédes, zseniális szerkesztéssel és sajátos hangulattal. Nem ismerem a fandomot, de elvarázsolt ~ köszönöm! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira édes vagy, hogy mindenemhez kommentelsz szívem, imádlak <3

      Törlés
  2. Ahj, de szeretem ezt a párost! Nagyon tetszett, az ilyen felsorolásszerű ténymegállapításokkal való fokozás a gyengém, meg az ezzel kifejezett drámai tömörség és a mögötte feszülő érzelmek - mindez jól palástolva. Úgyhogy köszönöm, hogy olvashattam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajh, de szeretlek téged! <3 Egy gyorsan elkészült és "írjunkvelükvalamitmost"-érzés hajtott, örülök, hogy tetszik! Még tervezek velük írni, amint lesz ötlet :3

      Törlés
  3. Miért kell ennek ilyen gyönyörűnek lennie? A történet, a szerkesztés, napoleon, a vége(!). Nincs benne semmi fölösleges és minden cseppjét imádtam.
    Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Új név a blogon, boldog a kicsi szívem *-* Köszönöm szépen a kommentedet, mindig öröm tudni, hogy mások is shipelik ezt a két aranyost <3

      Törlés